sobota, června 12, 2010

16.10

Ehm takže…
Můj druhý pokus o fashion blog…
Obávám se, že někdo bude mít určitě milou poznámku, že fashion blogerek je teď jako hub po dešti…
Jsem ochotná se s tím smířit - myslím, že se v tom jako pozorovatel pohybuji docela dlouho a po dlouhé době jsem sebrala odvahu to taky zkusit :)

So… to the point:
Včera jsem byla ve Vinohradech a objevila tam úžasný sekond-hand!
Mám z něj opravdovou radost, protože to je snad první co mi vyhovuje.
Sami asi víte, že najít dokonalý sekond-hand je umění.
Buď je strašná kvalita nebo přehnané ceny…
Tohle je dokonalý střed a mám tři úlovky za 580!
Moje radost je nepopsatelná :)
Pak jsem došla do Korunní do obchodu s korálky.
Byl tam moc milý pán (asi Chorvat?) a říkal, že všechny ty šperky dělá jeho manželka.
Plus tam prodává všechny potřebné věci k vystaveným šperkům, takže si to můžete sami vyrobit :)
Prostě ráj!
Chci se tam v co nejbližší době vrátit a nafotit to.

A tady už jsou moje úlovky:



Ta sukně byla love for the first sight :)
trašně se mi líbí ten batikovanej přechod mezi modrou a růžouvou.



Hurá! Konečně mám něco pořádně ocvočkovaného! :D


Takový svetrošaty - moc příjemnej materiál, ale spíš až na podzim...

Žádné komentáře:

Okomentovat